Kaffe kort!

Her er det jammen meg lenge siden jeg har vært!!
Men plutselig er jeg tilbake :). I dag har jeg laget et kort til svigersønnen vår.
Han har pleid å få noe med traktor tror jeg nesten hvert år. I år var planen en låve, men så kom jeg på at jeg hadde lyst til å prøve noe helt annet.
I år ble det kaffekort! Passet til en som er veldig glad i kaffe :).
Her er det brukt kaffe papir, kaffestempler og kaffedies... I tillegg noen blomster og et blad.
På tekstene og kantene har jeg brukt IO hybrid stempelpute Chocolate. Grattis dies'en er det første gang jeg bruker, liker at den har masse swirler!


Her er et nærmere bilde av bladet. Det er stemplet og embosset med kobber embossing før jeg stansa det ut. Så smurte jeg på fantastisk voks, har rimelig dilla på den for tiden, det meste jeg lager får litt voks på seg ;). Etter det har jeg brukt garden tools fra Elizabeth Craft for å forme bladet så det ikke ble så flatt. Vanskelig å se ut fra bildet.


Her er inni kortet, samme papir. Samme dies og stempel rundt kanten på kaffekoppen, men en annen tekst inni.


Tekst felt med Spellbinders dies.



Hele innsiden.


Det var kortet jeg hadde i dag, under finner du link til alle produkter. Klikk på bildet, og du kommer rett til produktet :).
Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg stor pris på.
Ønsker alle en fin ny uke!

Bjørg




https://tarashobbykrok.no/produkt/coffee-to-go/

































1 comment:

  1. SUMMER VACATION TOURS
    Experience your new life with your life partner and making unforgettable memories by traveling to Egypt. Pick the trip that fits your taste.

    ReplyDelete