Liljekonvall til pappa

I dag er det pappa's bursdag! Han har fått mange kort opp igjennom årene, så jeg funderte litt på hva jeg skulle lage. På Instagram så jeg en flott bukett med liljekonvall, og foreldrene mine hadde liljekonvall på bordet denne uka, så jeg tenkte at da ville jeg prøve den nye liljekonvall dies'en.
Jeg stansa ut på hvite ark, bøyde de til fra baksiden, og farget de grønne med hybrid ink. Bladene stansa jeg ut fra grønt papir, og bøyde til fra baksiden.
Jeg syns dies'en som ser ut som et Norgesglass er veldig fin, og prøvde meg med den som vase.
Toppen stansa jeg ut i sølv, så den skulle se ut som skrulokket på Norgesglass.
Måtte ha en liten sommerfugl på, og et sløyfebånd for å skape litt mer farge og liv i kortet.
Bakgrunnen er et ark som ser ut som tre, tenkte det gjorde kortet litt maskulint :). Kantene brukte jeg hybrid ink pad chocolate på.



Inni har jeg brukt samme papir som på framsiden, og egentlig holdt det litt enkelt. 
Skriverammen er i den samme pakken som rammen på framsiden.


På ordet "gratulerer" har jeg prøvd en for meg, ny, teknikk. Jeg så den i en video fra Memory Box. Først brukte jeg glitterlim over hele. Når det var tørket, hadde jeg glossy accent over hele. Var litt problemer med tålmodigheten min der, så det ble ikke helt perfekt......


Takk for at du ser innom bloggen min :) Blir veldig glad om du også liker facebooksiden til Tara's HobbyKrok her. Det er fortsatt giveaway der hvor du kan vinne dine 2 favoritter av de nye I,pression Obsession hybrid stempelputene. Under finder du link til alle produktene ved å trykke på bildene.
Ha en fin søndag alle sammen!

Bjørg




















No comments:

Post a Comment