Cowgirl bursdag!

For en tid tilbake laget jeg invitasjoner til cowboy/cowgirl 10 års bursdag.
Måtte jo bruke det tøffe stempelet med cowgirl. Jeg bruker de nye hybrid stempelputene fra Impression Obsession, her brukt sort til å stemple med, så er det fargelagt med copics.
Jeg fargela et bilde, som ble det scannet og kopiert opp, seiden det skulle lages 25 stk. Det var ikke mulig å få fargene riktige, de ble lilla, men det gikk jo like greit! :)
Selve bakgrunnen fikk to forskjellige farger, rosa til jentene og kraft til guttene. Jeg hadde igjen noen klistremerker med ordet "innbydelse". Vi brukte de jeg hadde, og når de var brukt opp brukte jeg gullkartong og stanset ut resten fra  en dies. På arket med klistremerker var det også noen blomster, bursdagsbarnet insisterte på at disse måtte brukes, så de er midt på stjernen :)
Ellers ble det laget noen små lassoer av et slags taubånd jeg hadde liggende.
Til slutt fikk alle en stripe med glitter rundt kanten.


Tusen takk for at du besøker bloggen min. Jeg har så mange kort prosjekter på gang, så rekker ikke alltid å få blogget om alt med en gang jeg har laget det.
Setter veldig stor pris på om du vil like facebook siden min som du finner her. Der har jeg en giveaway gående hvor du kan vinne to valgfire stempelputer av de nye hybrid putene fra Impression Obsession. 
Ønsker deg en kjempefin helg! Under finner du som vanlig listen over produkter som er brukt. Klikk på bildet og du kommer rett til produktet i nettbutikken :)

Bjørg

















No comments:

Post a Comment