Vår!


Det er så fint og vårlig her om dagen, så da blir det et vårlig kort :). Jeg har brukt et bilde fra lavendel arket til Pion. Ellers masse forskjellige dies, du finner liste under innlegget :). Jeg har kuttet noen flere av lavendelen og satt litt rundt omkring i gresset. Sommerfuglene er fra lavendel diesen, og tror jeg også brukte en fra en hjørnedies som snart er tilbake på lager :)
Jeg fikk lyst til å lage noen flere tilbud i nettbutikken, siden det er så vårlig og fint, så følg med, tilbudene blir lagt ut i løpet av dagen i dag, du finner nettbutikken min her. Det vil også noe du kan være med og vinne på facebook siden min, så følg med i dag! Facebook siden finner du her
Rammene utenpå og inni er fra Spellbinders, og de er nå bestilt til butikken min. Det kommer masse flotte produkter fra Spellbinders snart, gled dere!
Utenom kort har jeg kost meg med å male og pynte små fuglehus som jeg har hengt ut. Bilder kommer etterhvert :).


Her er innsiden. Teksten her er fra den samme Pion arket som bildet over.


Da håper jeg dere får en fin dag ute i sola! Tusen takk for at du besøker bloggen min :).
Ha en flott helg videre!

Bjørg

Her er produkt listen:




















No comments:

Post a Comment