Take time to smell the roses

Her snør det ute i dag, så fint å kunne lage kort inne :).
Jeg har brukt noen av de fine arkene i serien "Where the roses grow" fra Pion.
Må ta en liten pause fra "The songbird's secret" nå, disse er jo også så innmari fine.
Jeg har klipt rundt teksten i hjertet for å tilpasse den. Ellers har jeg brukt masse fine dies, jeg er jo dies addicted ;). Rosene her har jeg laget av dies.
Halvperler pleier jeg å bruke i hvitt og farge de med Copics som passer i fargen.
Jeg bruker limputer for å få 3D effekt på noen deler av kortet. Husk at du kan kjøpe limputer veldig billig hos meg, se link lenger ned. Har prøvd det nye collage medium matte limet fra Range, og det fungerer utmerket, kan anbefales!! Jeg skal få sett til å forme blomster med, men de er ikke kommet enda, dessverre.



Her er innsiden. Også en tekst fra samme ark. Beklager dårlig bilde, er absolutt ikke god på det!


Jeg bruker massevis av dies fra Spellbinders, og har tenkt å ta de inn i butikken min nå etterhvert. Hvis noen har ønsker om hvilke dies dere ønsker, og som kanskje ikke så mange andre butikker har, så gi meg et hint! Spellbinders har så utrolig mange fine dies, skulle bare ønske de kutta og embossa samtidig!
Takk for at du kikker innom bloggen min, ha en fin helg videre!

Bjørg

Her er linker til produktene jeg har brukt:



























No comments:

Post a Comment