Giveaway og mer bursdag!

Først vil jeg minne alle på min giveaway! Gå inn på Fb siden min her, lik siden, legg igjen en kommentar, og du er med i trekningen av en vindu dies!
Så over til kortet i dag. Jeg har et nytt bursdagskort å vise fram. Her ville jeg lage et kort som jeg kunne legge penger i, Brukte ikke noe mal, bare skar papir til vanlig størrelse, og bretta "sånn passe".
Jeg brukte en sommerfugl dies på kanten, synes det gjør seg veldig med en kant ties!
Tallene stansa jeg ut både i kartong og pyntepapir, og forskjøv litt da jeg limte de på, slik at det ble skygge effekt.



Her er bildet av lommen under lokket. Mer sommerfugler... :). Hjørne diesen ble litt lenger enn lomma i kortet, så jeg skar av den nederste delen. De to små sommerfuglene øverst på diesen sitter fast på midten, men man kan brette vingene oppover for å få litt mer 3D effekt. Jeg syns det gjorde seg veldig! Sommerfuglene har fått litt glitter på seg. Ellers pynta med navn, blomster og blader. Jeg klipte ut post kort fra et annet papir og brukte som kort inni lomma.


Her er et nærbilde av kortet. Jeg har ikke sølt på det altså, det var sånn litt vintage allerede :).


Takk for at du ser innom bloggen min! Supert om du vil like facebook siden min som du finner her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/. Du finner nettbutikken min her https://tarashobbykrok.no/butikk/. Du finner produktliste under, klikk på bildet, og du kommer rett til produktet i nettbutikken min :).
Ha en flott dag!

Bjørg
Dette er ikke eksakt den samme som jeg har brukt, men den er veldig lik.


 Dette er ikke eksakt den samme jeg har brukt, denne har kortere stilker enn den jeg brukte, så denne vil få tettere blader.








No comments:

Post a Comment