Shaker card

Hipp hurra for mamma som har bursdag i dag!
Her er kortet som hun fikk av meg, et shaker card, eller kanskje vi sier riste kort på norsk?
Det er første gang jeg har prøvd å lage et par sånne kort, og det var innmari morsomt! Tar litt lenger tid enn vanlig, men fant vel ut at jeg har utrolig mye som jeg kan fylle disse med...
Papiret er igjen fra Pion, og rammen er fra Memory. Blomstene kommer fra et bånd, jeg bare klipte de ut enkeltvis. Også her har jeg stansa ut noen ekstra sommerfugler og satt utenpå ramma. Alle sommerfuglene har fått litt glitterlim på seg, som vanlig :).


Her er et nærmere bilde jeg har prøvd å at mens jeg rister litt på kortet for å vise perlene bedre. Jeg brukte små grønne og lilla perler, sanne farger som kortet. Det var også noen små hjerter og sommerfugler som ble stanset ut fram ramma som jeg putta inni sammen med perlene.


På innsiden har jeg brukt en sommerfugl fra Sizzix, den har jeg brukt mye i det siste! Skrivefeltet er en dies fra Spellbinders, som vanlig.


Her er hva jeg har brukt på kortet:
Pion papiret finner du her


Sommerfuglrammen finner du her

Limputer til ramma finner du 10 ark for kr. 80,- her


Kartongen til sommerfuglen inni kortet finner du her
Takk for at du besøker bloggen min, det setter jeg stor pris på! Ha en fin dag videre!

Bjørg








No comments:

Post a Comment