Carpe Diem

Ja, håper alle nyter dagen! Dette ble et kort i veldig uvante farger for meg. Jeg begynte egentlig med bildet først, og fant resten ut fra det. Jeg kan bruke utrolig lang tid på å finne det rette papiret å bruke, det betyr vel at jeg har alt for mye! Til slutt fant jeg en gammel blokk med et papir jeg likte godt, som jeg syns passet. Etter det fant jeg base fargen. Jeg fikk prøvd den nye "Carpe Diem" dies'en som jeg fikk inn i går. Likte den kjempegodt, flott størrelse på den! Jeg har bare hatt stempel med "Carpe Diem" før. For å få litt høyde hadde jeg 3D puter under note diesen, og så limte jeg "Carpe Diem" rett oppå notene.
Som jeg har sagt før, jeg bruker rimelig mange dies på mine kort, og kan ikke greie meg uten dies lenger :). De aller fleste av mine kort har en eller annen form for sommerfugler på seg. På dette har jeg ikke brukt sommerfugl dies, men bare ark med sommerfugler.
Når det gjelder pynt, som halvperler og blomster, bruker jeg ofte hvite og farger selv. Halvperler farger jeg med Copics, da får jeg akkurat den fargen jeg ønsker. Blomster er også greie i hvitt, så kan man bare bruke en blending tool og ha på litt sverte i en farge som passer til resten. Det har jeg gjort med de hvite blomstene her.


oops, joda, jeg har visst brukt en sommerfugl dies inni kortet...


Her er lista over hva jeg har brukt:
Dette arket har 6 store utstansa bildet, og mange små. Jeg har brukt et av de store, og så har jeg brukt en sommerfugl av de mindre. Alt på arket er ferdig utstansa. Jeg selger ingen ark hvor man må klippe, kun ferdig utstansa.












Jeg har fått ny facebook side, den finner du her https://www.facebook.com/tarashobbykrok.no/. Her vil jeg legge ut når det kommer nyheter og tilbud i butikken min, håper du vil følge meg!
Ha en fin dag, og takk for at du ser innom bloggen min. 
Bjørg


No comments:

Post a Comment