Barnedåp

Heisann!

Håper alle har hatt en flott påske! Her har vi hatt kjempeflott vær, og har kost oss ute i sola hver dag :). En fantastisk påske!
Nå er det på tide å vise litt bilder fra barnedåpen til Victoria, begynner jo å bli lovlig lenge siden....

Dette er bordkortene jeg laget. Ingen er helt like, alle har litt forskjellig pynt.




Dåpen ble feiret hjemme på gården, ute i telt. Været var strålende! Vi var tidlig oppe og reiste ut og hjalp til med borddekking før kirken.


Vimplene helt i bakgrunnen er av papir i forskjellige prinsessemønster. Bokstavene er også i papir, skåret ut med Cricut maskinen min.


Her er jeg med søteste Victoria. Dette er ikke dåpskjolen, men kjolen hun hadde på seg etterpå. Denne har vi kjøpt til henne i USA.


Og her er hun sammen med foreldrene sine :)


Bilder av kakebordet må jeg vise litt seinere. De har jeg tatt med mobilkamera, så må finne tilbake til de der først.

Ha en strålende 2.påskedag alle sammen! Nyt dagen!

Bjørg

No comments:

Post a Comment