Konfirmasjonskort, bursdagskort og julekort.....

Jeg prøver å lage noen kort iblandt, men skulle ønske jeg hadde bedre tid.
Vi beiser huset for tiden, så jeg bruker det meste av ettermiddagen og helgene på det ( og påsken...).
Vi er kjempeheldige som har så utrolig flott vær i en så lang periode, er optismist med hensyn til beisingen nå, tror vi blir ferdige om ikke så lenge. Da kan kveldene nytes ute på terrassen :).

Her er det første kortet jeg har å vise frem; et bursdagskort.
Jeg tar det med i Sketchy Colors utfordring som er blått, beige og hvitt.



Det neste kortet jeg har laget er et konfirmasjonskort. Det er årets første for meg, har såvodt fått startet på det neste nå...
Dette tar jeg med i Nordsalten Hobbyklubb's utfordring som er konfirmasjonskort.



Til slutt tar jeg med 3 julekort for April til Hjertebodens Juleblogg. Ser ut som jeg alltid er ute i siste liten der....


Det var det jeg hadde å vise frem i dag, da er det snart natta for meg, så håper jeg å komme tilbake med mer i løpet av helga.
Ha en super fredag!!

Bjørg

1 comment:

  1. Kjempeflott konfirmasjonskort. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    ReplyDelete