Cover til Post-it blokker

Jeg koser meg med å lage disse post-it coverne! Her er noen av de jeg har laget, har planer om mange flere, det er bare å få tiden til å strekke til :). Det er så mange prosjekter på gang for tiden!
Noen av disse har jeg gitt vekk i gaver, synes det er fine smågaver :).
Dette er en dies, og jeg har stansa ut frontdelen i mønsterpapir i tillegg, for å få en fin framside.
Disse er kjempefine å bruke restepapir på :)

Når det gjelder selve diesen til post-it blokkene, så er den ikke å få i Norge. Dersom det er noen som er interessert i den, så send meg en beskjed om det, så skal jeg se om jeg kan greie å skaffe den til StempelScrap messa :).

Her har jeg brukt en liten Spellbinders dies. Bladene er fra Impression Obsession og blomsten har jeg heklet selv :).


Her er en hvor jeg har brukt tykt mønsterpapir med glitter. Rosetten og sommerfuglen følger med post-it dies'en.



Her har jeg brukt Spellbinders dies i bakgrunnen og også den med sommerfugler og fjærene.



Samme dies som på den første, bare andre farger :)



Og samme her :)



Her har jeg brukt en liten hjørnedies også fra Spellbinders.


Samme bakgrunnsdies, liker den så godt på disse, pynta med den fine Carpe Diem dies'en.


Her er en annen Spellbinders dies i bakgrunnen, Botanical Tea, er en del av papiret som er brukt ellers.

Her har jeg laget en i sort og gull, uttrykket ble helt annerledes her. 


Denne er i brunt, men ser sort ut på bildet. 


Det var de jeg hadde å vise fram i dag. Det er en stund siden jeg laget noen av disse, men skal prøve å lage en liste under med i alle fall noen av produktene jeg har brukt :).
Tusen takk for at du ser innom bloggen min, ha en fin ny uke!

Bjørg













No comments:

Post a Comment