Fuglehus

For litt siden fikk jeg endelig satt meg ned og malt ferdig noen fuglehus som jeg skulle henge ute til påske. Veldig gøy å få pyntet de og hengt de ut!
Jeg har brukt to strøk akrylmaling på de. Noen hadde jeg gesso på først, men det trengs egentlig ikke.
Når de hadde tørka ferdig pynta jeg de med bånd, fugler og litt forskjellige dies. Så nå pynter de opp inngangen vår :).
Dette er også en hobby å gjøre sammen med barna. Jeg satt sammen med et par 9-10 åringer som fikk male noen hus, og de storkoste seg! Har du lyst til å finne på noe med barna, kan det absolutt anbefales. Jeg har fuglehusene til salgs i butikken, det finnes 6 forskjellige. Noen har jeg veldig få igjen av. Hvis du bestiller i dag, får du de fortsatt i posten før påske!


























Fuglehusene finner du her. Bånd og dies finner du masse av i butikken. Er det noe du lurer på, så bare spør :).
Ønsker alle en fin palmehelg!

Bjørg

No comments:

Post a Comment