Ekte vennskap

Det er snart helg allerede! Her er jeg med et vennskapskort :). Jeg har brukt bilde fra Pion, og den nye hjertedies'en fra Kort og Godt. Morsomt at alle hjertene stanses ut, slik at man kan lime inn så mange man ønsker, hvor man ønsker. Jeg har limt på noen i samme farge som rammen, man kan jo også bruke en annen farge på noen hjerter.
Ved blomstene neded satte jeg inn et par stoffvinger, synes de er så søte, de går fint an å ha istedenfor blader :).
Jeg har forresten begynt å bruke Ranger Collage Medium matte som lim på mange av de små tingene. Liker fortsatt å bruke Glossy accents, men på steder hvor det kan bli litt søl, så er collage medium en veldig god erstatning, da denne er matt, så en slipper å få noen blanke flekker.


Her er innsiden, teksten aner jeg faktisk ikke hvor kommer fra, men diesen er fra Spellbinders. Liker denne veldig godt og ser at jeg bruker den mer og mer. Jeg skal ta inn en del dies fra Spellbinders nå, om du har noen ønsker, så si fra :). Jeg tenker å ta inn noen av de som ikke alle andre har, så de helt vanlige vil du nok ikke finne i min butikk..


Da ønsker jeg alle en fin dag videre, vi sees snart! Takk for at du besøker bloggen min. Ta gjerne turen innom facebook siden min og lik og del den, det setter jeg stor pris på :).
Husk at det er tilbud på de nye seriene til Pion, du får også med en valgfri rull med bånd :)
GOD HELG!

Bjørg

Liste over brukte produkter. Klikk på bildet og du kommer rett til produktet i butikken min :).














No comments:

Post a Comment