Vi fyrer opp i komfyren!

Hei!

Ja, jeg digger denne trappe dies'en! Jeg blir liksom ikke lei av å sette sammen forskjellige muligheter.
Her har jeg plassert en gammeldags komfyr med kjeler på foran trappa. Med andre farger og møbler blir uttrykket helt  annerledes.


Trappa som jeg har brukt finner du her
Komfyren med kjelene finner du her
Gutten som sitter ved siden av finner du her
Kattepusene er her
Den lille sommerfuglen på framsiden finner du her 
Den store sommerfuglen inni er en Sizzix dies som jeg dessverre ikke selger enda.
Klokka på veggen finner du her
Papiret som ser ut som panel på veggen finner du mange forskjellige av her. Både Studiolights og Marianne har papirer som ser ut som panel. I tillegg har jeg to andre typer med panel på vei inn nå.

Det er masse nyheter på vei inn nå. Mye nytt både av dies og papir, håper du vil ta deg en tur inn i nettbutikken min og se! Du finner butikken min her. Bli gjerne medlem av min facebookgruppe, den finner du her. Jeg prøver å legge inn alt som er i butikke også på facebook, men blonder og bånd finner du kun i butikken, velkommen inn for en titt :).

Ha en fin dag videre alle sammen!

Bjørg

No comments:

Post a Comment