Bleiekake...... og SNØ!!!!

Heisann!

Da jeg la ut bilder av kake og kort fra babyshoweren glemte jeg helt å vise frem bleiekaka jeg laget. Så da kommer det noen bilder av den nå. Det er første gang jeg har laget en sånn, og det var kjempegøy! Håper det blir anledning til å lage flere av disse.
Den ble pynta med bodyer, sokker, sko, hårbånd og smokker. Dessverre fant jeg ikke nøytrale eller rosa bleier, synes det ble for mye blått i disse, men sånn ble det!

Hello!

I forgot to show pictures of the diaper cake I made for the babyshower. This is my first diaper cake, it was so much fun to make! Hopefully I will get the opportunity to make more of them.
I decorated the diaper cake with onesies, socks, shoes, hairbands and comforters. I wasn't able to find diapers in neutral colors, I would have liked to find some with less blue in them.


 






 

 
 Dessverre  hadde jeg ingen bilder av den innpakka i celofan og med sløyfer og pynt på, så det får være med bildene over.

Unfortunately I didn't have any pictures of it with the wrapping and decoration.

Her snør det fortsatt, det er helt vilt! Vi ser knapt ut lenger. Her er noen bilder jeg tok tidligere i dag.

It's still snowing a lot here, this is a few pictures I took today.
This first one shows my hobbyroom on the second floor. The balcony outside my room is totally covered in snow.



Hobbyrommet mitt er i andre etg. i utstikkeren på bildet, men balkongen viser ikke lenger.

De neste bildene er tatt fra hobbyrommet mitt, begynner å bli ganske mørkt der, tror jeg skal måke litt utenfor der i morgen :)

The following pictures I took from my hobbyroom. All the snow has made it dark inside. I will have to remove the snow tomorrow, so my room get a little brighter!



 

 
Takk for at du ser innom bloggen min, ønsker alle en kjempefin helg :)

Thank you for visiting my blog, wishing you all a great weekend!

Bjørg
 

1 comment: