Endret utsikt.....

Her er utsikten jeg vanligvis har fra hobbyrommet mitt.
Ganske fint egentlig, med alle lysene fra slalåmbakken.
Men - jeg er ikke så glad i verken snø eller ski egentlig, så jeg forlot denne utsikten til fordel for denne
Føles mye bedre å sitte og se utover det lille vannet og se på dyrelivet rundt oss her :).
Starter dagen med en løpetur i parken ved siden av oss, blant appelsin- og grapefrukt trær... Appelsinblomstring lukter så utrolig nydelig, det er den herligste lukta jeg vet om!!!
Det har ikke vært supervarmt her de siste dagene, men det er absolutt mer enn norske sommertemperaturer uansett. I natt var det nede i 18 grader, så kaldt har det ikke vært om natten før...
Jeg skal komme tilbake med noen kort og ting keg ikke rakk å vise før jeg dro, må bare finne tid...

Ha en fin uke alle sammen :)

Bjørg

No comments:

Post a Comment