Hello from Florida

Da har jeg kommet på plass i Florida.......endelig :). Her koser vi oss i sola nå mens vi hører på P4. Det blir mye nattradio på oss, lurer forresten på om P4 kan tenke seg å skifte plate på natta snart..? Der er de samme norske artistene med de samme sangene alltid....jaja!

Det blir dårlig med kort innlegg akkurat nå, men kan jo vise litt av det som er rundt meg her.
Vi bor rett ved et natur reservat, så her er litt av hvert å se. Mannen min reiste ned før meg, og en dag så de 4 hjort som løp rett ved her.

I går jogga vi 7,5 km (ble helt sliten, jeg!!) og så sykla vi til butikken for å kjøpe brød til frokost. Dvs. innen vi hadde jogga, dusja, sykla, handla og laget egg og bacon var det jo egentlig lunsjtid, men, men...
Da vi kom ut med frokosten (eller var det lunsjen?), så vi en stor skilpadde som hvilte seg utenfor her. Måtte jo ut og ta bilder og prøve å klappe litt på den, så det ble jo kald mat, da  :).

Disse har vi hatt besøk av et par ganger før

De heter Florida Sand Hill Crane. ganske store fugler, og de liker å spise kjeks fra handa.....
Her er det mannen min som mater de.

De andre dyrebildene har jeg ikke tilgjengelige nå, så de får jeg vise en annen dag.

I dag har vi forresten vært på vår fest i et Buddhistisk tempel og så sykla vi innom i parken og henta noen appelsiner og grapefukt på vei hjem. Det lukter så fantastisk godt av appelsinblomstene, og appelsinene her er de søteste og beste en kan tenke seg!! Grapefruktene har jeg ikke smakt ennå, men ifølge mannen min er de søte, han spiste de som de var.

Jeg skal komme tilbake med bilder av de veldig snart.
Nå skal jeg hekle noen flere små blomster som jeg kan bruke til kortene mine.
Tok med meg garn hit, så jeg kan kose meg med helking i ledige stunder.......

Nå skal snart solnedgangen nytes.....vi starta somertid her i natt, så nå er det bare 5 timers forskjell til Norge.

See u soon!!

Bjørg

1 comment:

  1. Høres så herlig ut! Gleder meg sånn til vi skal nedover! Tusen takk for mailen med alle tipsene i, skal gå skikkelig igjennom dem litt senere og så sender jeg deg nok en mail :) Snille du!

    Kos deg masse, skal følge med her å se hva du finner på :)

    Klem fra Desiree

    ReplyDelete