Kjole

Hei!

Har endelig fått tatt bilde av Tine Solheim kjolen jeg strikket meg for ganske lenge siden. Jeg er veldig glad i den. Har også strikket meg pulsvanter som jeg syntes passet til. Strikket de i perlestrikk fordi det syntes jeg passet til kjolen, og så heklet jeg volanger rundt kantene.
Har strikket mer av Tine Solheim, men har glemt å ta bilder, så det får komme seinere.
Om en uke skal jeg til Oslo og se på kolleksjonen fra den nyeste boken hennes, gleder meg veldig til det :).

Here is finally a picture of a Tine Solheim design dress I made some time ago which I love! I also made mittens to go with the dress. I have knitted more of Tine Solheim design, but forgot to picture it, so I will show it later. Next week I will go to Oslo to see samples from her new book, I so look forward to that :).

A new busy week is coming, I hope to be able to make some cards during the week, I have so many ideas in my head :).
Wish you all a great week!



Bjørg

No comments:

Post a Comment