Julekort

Jeg vil prøve å være med i hjertebodens juleblogg. Det går ut på å lage 3 juekort pr mnd. Som regel ender jeg opp med å stresse med alle julekortene rett før jul, men ved å være med på denne utfordringen får jeg se om jeg kan greie å spre det utover året :).

With these 3 cards I want to try hjertebodens juleblogg, a challenge where you have to submit 3 Christmas cards each month through 2011. Not sure if I can do it, but I will give it a try :). WOuld be good to spread them throughout the year and not have to stress with making them close to Christmas :).





2 comments:

  1. Hei, og tusen takk for koselig hilsen i bloggen min.
    Her har nedtellingen til USA-turen startet, og vi (Marianne som jeg skal reise sammen med) har avtalt en Kveld vi skal titte på nettet og bestemme hva vi skal forhåndsbestille... Har fått lov av hotellet å sende det rett dit. Har du noen gode tips på hvor vi kan finne stempelbutikker, og kanskje noen stoffbutikker, tas det imot med glede....
    Vi drar 25 mars og skal være en uke.
    Så er du i området ad, og ser to shoppinggale damer, får du hoie ut....det er sikkert oss...

    tirsdagshilsen
    HegeT

    ReplyDelete
  2. Heia! Så mye flott du lager! Tine Solheimkjolen din var knallfin!

    Tusen takk for besøket i bloggen min! Huset dere har er jo virkelig bra! SYnd at de vi skal reise sammen med allerede har bestilt hotell...
    Jeg kunne godt tenkt meg scrappecruise, må jo være som i himmelen det :) Bare likesinnede!

    Dersom du har gode tips til stempel og hobbybutikker, så sier jeg JA takk! Og har du endatil tips til gode interiør, småsaker, og bakeutstyrsbutikker så blir jeg enda gladere :) Er det noen rundt der som selger Martha Steward utstyr?

    For en stilig motorsykkel du har også! Mannen i huset elsker sykler, men vi har ikke sett oss råd enda til å kjøpe en. Er så kort sesong her oppe.

    Ha ei flott ny uke som kommer!

    Hilsen Desiree

    ReplyDelete